Ciutat Visual: 09_04_15.Podcast Complet. Roberto Barrueco, Javi Giner i la oferta en educació audiovisual
Description of Ciutat Visual: 09_04_15.Podcast Complet. Roberto Barrueco, Javi Giner i la oferta en educació audiovisual
Un cop més, el programa CiutatVisual, de Ràdio Ciutat Vella, porta a grans professionals de la industria del cinema. Per una part, Eva Fontanals, conductora del programa, entrevista a Roberto Barrueco, director del MECAL ( Festival Internacional de curtmetratges i animació de Barcelona), el qual ens parlarà del seu festival i del panorama actual de la producció i distribució dels curtmetratges.
http://mecalbcn.org/
En la secció Industria, Jordi Jové ens parlarà de la oferta actual per a cursar audiovisuals en Catalunya.
En la secció d’Emergents, Azahara entrevista a Javi Giner, cap de premsa de Pedro Almodovar i director dels curts ‘’El amor me queda grande’’ i ‘’ Puerta a Puerta’’ Un crac de la direcció en aquest país.
http://javierginer.com/
https://www.facebook.com/eamqg?fref=ts
Completen el programa, les seccions habituals de Notícies del Sector, Agenda i Ull Crític, on el Pepe Méndez ens parlarà de les pel·lícules que s’han estrenat..
Ciutat Visual –el programa de televisió, cinema i pantalles que s’emet a Radio CiutatVella (100,5 FM) i en podcast en aquesta mateixa web:
Be Sociable, Share!”