CONNEXIÓ INTERCULTURAL, espai de #RàdioTrinijove amb la col.laboració de la #XarxaBCNAntirumors (#XBCNA)
No deixem de connectar-nos a la #InterculturalitatComunitària!. Aquest cop hem anat fins al #PobleSec per parlar del #projecteXIC, que arriba a la seva 8a edició en aquest #barri!. #Vivències sobre #migracions explicades en primera persona són les que ens explicaran persones molt diverses mitjançant un #EspectacleComunitari, fet amb la col·laboració de Radioactiuspoblesec, que no ens podem perdre!.
Connectats a les #arts hem seguit amb el projecte 'Mil agujas por la dignidad', creat per Karen Rosentreter, que a través de l'#ArtTèxtil i creatiu vol denunciar i combatre la #violència i #desigualtatsocial que viu no només #Xile, el seu país d'origen, sinó tota #AmèricaLlatina.
Una #iniciativaintercultural que ha traspassat #fronteres geogràfiques i socials, amb més de 26 ciutats adherides, reivindicant la delicada situació del #TerritoriLlatí i també homenatjant i dignificant el rol de la #donatreballadora en el #SectorTèxil (sovint infravalorat).
Acostarem, divulgarem i sensibilitzarem als més #joves del #territori sobre la #interculturalitat, tot trencant els #prejudicis i #estigmes que ens rodejen. Com ho farem? Amb el format de la ràdio novel.la, que és original i efectiu, i amb diversos #materials de caire intercultural, com són els #Còmics 'Blanca Rosita Barcelona', editats per l'#EstratègiaBCNAntirumors, i els 'Relats reals' de SOS Racisme Catalunya.
El primer #centreeducatiu en convidar ha estat l'INS Josep Comas i Solà de La Trinitat Vella, que ha posat veu al primer comic sobre l'arribada de la #immigració a la ciutat. El grup d'#alumnes que hem conegut és ara més conscient dels #beneficis socials i personals que ens aporten les persones d'#origenimmigrant.
Seguirem fent #comunitat i #interculturalitat amb més #instituts i #escoles de la #TrinitatVella i el Districte de Sant Andreu!
Comments