
Maria Coll: 20 anys de Migra Studium

Description of Maria Coll: 20 anys de Migra Studium
“No ens conformem a ser la crossa assistencial d’un sistema malalt de racisme i de maltracte cap a les persones migrants, ens cal denunciar al costat d’altres, i especialment de les mateixes organitzacions de persones migrants, aquells drets humans qüestionats des d’un racisme creixent”.
Si una cosa caracteritza a Migra Studium és que no els agraden els draps calents i sempre que tenen ocasió denuncien les causes d’algunes de les vulneracions de drets humans que es produeixen a la nostra societat. La frase amb què hem començat el Llevat dins la pasta la van pronunciar a l’acte de celebració dels 20 anys de Migra Studium el 15 de març passat a Cristianisme i Justícia la seva directora, Maria del Carmen de la Fuente i el president del patronat, Santi Torres.
A l’espai d’avui volem fixar-nos en la trajectòria d’aquesta entitat dels jesuïtes que, durant aquests vint anys, ha format més d’11.000 persones i més de 1.200 persones han rebut l’atenció de l’entitat en centres d'internament. També cal destacar l’espai interreligiós de l’entitat que ha rebut més de 31.000 visites. Tot plegat amb una inversió de 4.300.000 euros. Per això hem convidat al nostre programa a Maria Coll Mir, coordinadora de projectes i voluntariat a Migra Studium.
Comments of Maria Coll: 20 anys de Migra Studium