Disfruta todo 1 AÑO DE PLUS al 35% de dto ¡LO QUIERO!
Podcast Institut d'Estudis Financers
Podcast

Podcast Institut d'Estudis Financers

15
11

Emprenedors i autoocupació a l'espai Economia Domèstica a RAC 1

El col·laborador acadèmic de l'IEF, Jordi Palacín, parla a RAC 1 sobre l'autoocupació i l'emprenadoria.
Politic and economy 9 years
0
0
136
18:00

Fintech i economia col·laborativa a l'espai Economia Domèstica de RAC 1

El col·laborador acadèmic de l'Institut d'Estudis Financers, IEF, Damià Querol, parla a RAC 1 sobre les Fintech i l'economia col·laborativa.
Politic and economy 9 years
0
0
125
25:37

Autònoms i planificació financera a l'espai Economia Domèstica de RAC 1

El col·laborador acadèmic de l\'Institut d\'Estudis Financers, IEF, Germán Guevara, parla sobre autònoms i planificació financera a RAC 1.
Politic and economy 9 years
0
0
106
12:18

Mercats financers a Economia Domèstica a RAC 1 amb IEF

El col·laborador acadèmic de l'Institut d'Estudis Financers (IEF), Ramon Alfonso, participa en l'espai de RAC 1 Economia Domèstica per parlar dels mercats financers, invertir amb seny.
Politic and economy 9 years
0
0
116
13:25

Josep Soler sobre Economia doméstica a El Món Rac 1

Tots els dimecres del mes d'agost a partir de les 10:20h, al programa El Món de Rac1 l'Institut d'Estudis Financers col•labora amb un espai sobre "Economia domèstica". En el primer capítol, Josep Soler, director general de l'IEF, sobre l'estalvi i el pressupost personal.
Politic and economy 10 years
0
0
145
14:45

Ràdio 4 recull jornada a la Borsa del Programa EFEC

Uns 80 alumnes de 4t d'ESO de l'Institut Fort Pius de Barcelona han participat avui en un taller educatiu sobre estalvi i inversió que s'ha celebrat a la Borsa de Barcelona, dins el marc del Global Money Week 2015 i de l'European Money Week. Aquests alumnes han conegut com funciona una borsa de valors i el seu mercat d'adquisició o subscripció d'accions i valors. Alhora han compartit també un taller educatiu anomenat "Inversió Intel•ligent" on han pogut familiaritzar-se amb els conceptes d'estalvi i inversió per tal que puguin prendre millors decisions en el futur. Aquesta ha estat una activitat complementària del Programa d'Educació Financera a les Escoles de Catalunya (EFEC) i on els esmentats alumnes han participat activament al seu centre escolar en d'altres tallers com ara són "Administrant els teus diners" (gestió dels pressupostos personals), "Finances per a la vida" (introducció a la planificació financera personal), "Endeutar-se amb seny" (consells per evitar el sobre endeutament) i "Els dubtes quotidians d'en Jaume" (situacions financeres quotidianes).
Politic and economy 11 years
0
0
115
02:22

El món a Rac1 entrevista a Amadeu Altafaj, premi IEF a l'Excel·lència Financera en Comunicació (part 1)

Amadeu Altafaj, cap adjunt del Gabinet del Vicepresident de la Comissió Europea, va rebre el Premi IEF a l'Excel·lència Financera en Comunicació
Politic and economy 13 years
0
0
104
01:00:00

El món a Rac1 entrevista a Amadeu Altafaj, premi IEF a l'Excel·lència Financera en Comunicació

Entrevista a Amadeu Altafaj, cap adjunt del gabinet del Vicepresident Econòmic de la Comissió Europea, Oli Rehn, que va rebre el passat 12 de desembre el Premi IEF a l'Excel·lència Financera en Comunicació.
Politic and economy 13 years
0
0
132
01:04:52

Josep Soler comenta para el programa de RTVE En dias como hoy la situación financiera

El director general del Instituto de Estudios Financieros (IEF) y presidente de la Asociación Europea de Planificación Financiera (EFPA), Josep Soler, cree que la inyección de dinero público en Bankia no se arreglan todos los males de nuestro sistema financiero. "Se está hablando de que con esta ayuda de 7.000 u 8.000 millones de euros se soluciona todo. No, por supuesto. Estamos esperando al viernes a ver de qué forma se va a concretar lo que parece que no gusta, que es el banco malo pero que se va a parecer mucho", explica.
Politic and economy 14 years
0
0
113
05:56

Entrevista Josep Soler: Prima de Risc (part 02)

La Nit de RAC1 entrevista a Josep Soler, director general de l'IEF, sobre la darrera hora de l'actualitat econòmica. Prima de risc i el futur imminent d'Espanya.
Politic and economy 14 years
0
0
96
06:44

Entrevista Josep Soler: Prima de Risc

La Nit de RAC1 entrevista a Josep Soler sobre la darrera hora de l'actualitat econòmica. La prima de risc i el proper canvi de govern a Espanya.
Politic and economy 14 years
0
0
103
03:34

Entrevista sobre actualitat econòmica: Dimissió Berlusconi (part2)

Josep Soler, director general de l'IEF, és entrevistat per Xavier freixes al programa La Nit de RAC1 sobre l'imminent dimissió de Berlusconi
Politic and economy 14 years
0
0
97
02:00

Entrevista sobre actualitat econòmica: Dimissió Berlusconi

Josep Soler és entrevistat per Xavier Freixes al programa La Nit de RAC1, sobre l'imminent dimissió de Berlusconi.
Politic and economy 14 years
0
0
97
01:41

Josep Soler sobre l'impost de patrimonis i l'actualitat econòmica a RAC1

Josep Soler, director general de l'IEF, participa al programa La Nit de RAC1 comentan l'impost de patrimonis, la injecció de diners als bancs, les futures mesures econòmiques i l'esdevenir de l'economia espanyola.
Politic and economy 14 years
0
0
112
12:47

Josep Soler repassa l'actualitat econòmica a La Nit de RAC1

Josep Soler, director general de l'IEF, repasa l'actualitat econòmica a La Nit de RAC1 el passat dimarts, 6 de setembre del 2011.
Politic and economy 14 years
0
0
142
15:44
You may also like View more
Es la Mañana de Federico Información y opinión con Federico Jiménez Losantos y sus colaboradores habituales para arrancar con fuerza el día. Updated
Hora 25 ¿Qué ha sido lo más relevante del día? ¿Qué debes saber para conocer el mundo en el que vives? Analizamos la actualidad de las últimas horas en el informativo nocturno de referencia y profundiza en las noticias sobre las que has oído hablar durante el día. Pablo Simón, Esther Palomera, Enric Juliana, Lucía Méndez y muchos más. En directo de lunes a viernes a las 20:00 y a cualquier hora si te suscribes. Updated
Go to Politic and economy