iVoox
iVoox Podcast & radio
Download app for free
By Mal de Olho Mal de Olho
S02E21 - Cube (I)

S02E21 - Cube (I)

3/30/2021 · 01:06:00
1
49
1
49
Mal de Olho Episode of Mal de Olho

Description of S02E21 - Cube (I)

Depois da agitada sessom vermute na que gravamos o anterior episódio, recuperamos a calma para falar duns nachos num cubo. Depois de assistir o debute de Vincenzo Natali, chegamos à conclusom que fugir dumha megaestrutura cheia de armadilhas empregando as matemáticas, pode resultar difícil; mas nom o é tanto como as matemáticas necessárias para compreender o funcionamento do atual campeonato da segunda divisom B.
O consenso da crítica (da nossa) coincide em louvar Cube (1997) como um original exercício de terror e sci-fi que, nom obstante, nom pode ocultar algumhas costuras visíveis com o passo do tempo.
Contudo, a originalidade é inegável e aqui destacamos alguns títulos que provavelmente se inspirarom nele: a saga de Saw, Identity, Circle ou El Hoyo. Também mencionamos alguns precedentes interessantes, como o capítulo de The Twilight Zone "Five Characters in Search of an Exit", a curta de Natali Elevated ou The Running Man.
Infelizmente, também falamos de Cube²: Hypercube e de Cube Zero. Sequências sobre as que fazemos spoiler sem qualquer tipo de vergonha porque, no fundo, estamos a fazer-vos um favor.
Para a próxima semana, volvemos entoar O Canadá para acolher um slow burning sci-fi defendido por Vincenzo Natali no passado festival de Sitges: Come True. Assiste rápido a reviravolta que irritou Pineda!

RECOMENDAÇOM
Splice (2009)
The Babysitter (2017)
The Babysitter: Killer Queen (2020)
Intacto (2001)
Homecoming 2 (série, 2020)
Byzantium (2012)
Famous First Films (canal de Youtube)
Macchie Solari (1975)

MEH
Unhinged (1982)

#MÊSDASMULHERESNOMETAL
Frantic Amber

Comments of S02E21 - Cube (I)
A
Boas Maldeolhers, hoje na secçom de Odilo, nom há muito que contar, pois na anterior secçom falei já de "Cube" e "Come true" ainda estar por ver.

Polo tanto, para que poidades seguir goçando do meu verso florido, falarei-vos dum dos meus placeres culpáveis. Estou-me a referir ao programa da TVG "Galicia Bonita". Esta obra magna do audiovisual mundial estar-me a fazer perder o mesmo tempo que o resto de mortais perdem com séries de Netflix (recordemos, arte menor).

Por se alguém nom o conhece, trata-se dum programa de reformas de casas co engadido de que busca "luitar contra o feísmo". Sinceramente, as vezes sae bem e outras parcheam como podem. Nota-se também, que cada programa tentam diferencia-lo do resto incluindo os pequenos problemas das reformas autóctonas. Como que os vizinhos nom querem que lhe toques o ghalpom, ou que o proprietário nom deixa de convidar aos obreiros a comida e bebida. Estes toques de "reallity" estragam a experiencia, mas aínda assi nom podo parar de ver os capítulos novos, é drogha pura.

Pois bem, com esta falha no meu historial audiovisual despido-me.

Deica o próximo programa, marcho a ver o último "Galicia Bonita", umha casa em Vilaboa a meio enfoscar, com pendelho de bloque à vista e umha caseta de obra na finca. Isto promete!