iVoox
iVoox Podcast & radio
Download app for free
By Mal de Olho Mal de Olho
S02E24 - Brightburn

S02E24 - Brightburn

4/21/2021 · 02:26:25
1
61
1
61
Mal de Olho Episode of Mal de Olho

Description of S02E24 - Brightburn

Um grande poder comporta umha grande responsabilidade. Por isso, apesar das dificuldades, subimos o capítulo 24 desta segunda temporada com apenas um dia de demora. Nesta ocasiom, tratamos o tema dos kryptonianos que nom querem salvar a humanidade. Nom lhes faltam motivos.
O consenso da (nossa) crítica coincide em qualificar Brightburn como um filme muito entretido, correto e surpreendentemente gore. Contudo, os remates da obra nom som inteiramente satisfatórios e, por vezes, parece pecar de certa precipitaçom.
A conversa dá para falar da história da banda desenhada, das crianças malvadas no cinema ou da crise da masculinidade e da família patriarcal. Também doutros títulos, como The Omen, Watchmen, Defendor ou Super. Concordamos em que talvez expandir o universo de Brightburn nom seja a melhor das ideias.
Havia tempo que nom tínhamos vampiros no programa, assim que Miguel propõe The Lost Boys (1987), de Joel Schumacher, para analisarmos durante o capítulo vigésimo quinto desta temporada 2. Para esse episódio, esperamos os vossos comentários sobre o tema de hoje: o que teria acontecido se Superman caísse na Galiza? Estamos em Instagram, Facebook, Twitter, Ivoox e Maldeolho.agora.gal

RECOMENDAÇOM
Chronicle (2012)
Aliens: Nightmare Asylum (banda desenhada, 1993)
Aliens: The Female War (banda desenhada, 1993)
Predator: Concrete Jungle (banda desenhada, 1989)
Scanners (1981)
Adventure Time with Finn & Jake (série, 2010)

MEH
Peninsula: Train to Busan 2 (2020)
Los pájaros no vuelan de noche (2020)

PREVENÇOM
Wonder Woman 1984 (2020)
Lucky (2020)
Viva (2007)

Comments of S02E24 - Brightburn
A
Boas Maldeolhers, hoje na secçom de Odilo, volverei ao meu estilo normal, depois de experimentar no anterior programa com algo mais vanguardista (refiro-me às intersecçons nas que aparecia o nosso amigo o viyi) 

Hei de comentar que, escoitando o programa, por uns instantes pensei que volvíam os meus antigos demos. Mas quando a melodia na minha secçom volveu à normalidade, respirei profundamente e deixei os antipsicóticos no seu lugar.

Pois bem, començando a falar de cinema e já que mencionáchedes a "Little Joe", hei de dizer que a mim este filme recordou-me a "Village of the Dammed", já que saem cativos mal encarados e com sospeitosas intençons. Por certo, dous filmes recomendáveis, tanto o do 60 como o do 95 de John Carpenter. Outra curiosidade, é que estam baseado na novela "The Midwich Cuckoos" do já nomeado na minha secçom John Wyndham.

Em quanto a "Brightburn", quero anticipar que nom som nada fanático do cinema de superhéroes, aburren-me sempre as mesmas historias, as quales considero que som, na maioria das ocassons, simples e infantís. A pesar disto, o filme que nos ocupa tem unha boa ambientaçom e carece dum final feliz, cousa que é de agradecer.

Agedécese também o gore bem realizado, a escea do cristal inserido no olho é de apartar a vista do ecrã. Os toques de humor gore também som positivos, como quando o colega de Mich Buchanan, que parece que ía fazer algo, convírtese numha décima de segundo num pastel de carne.

Por último, respondendo ao reto maldeolher da semana, penso que se um kriptioniano caese na Galiza na actualidade, fariao seguramente numha granxa leiteira em Macaçaricos. Este herói alien, ante a injustiça dos ínfimos preços que se cobram polo leite, iria em tractorada a Compostela a reclamar o que lhe corresponde por dereito. Seria entom quando espertariam os seus poderes, debido à furia coleitiva acumulada e à impotencia de nom poder mudar a situação, pois o maligno Dr. Freijólicus, tem o poder de someter as mentes do povo galego mediante ondas telegáiticas. Trás fazer estourar a base secreta de Monte Pio  cum raio X ocular, começará umha era coma líder dos trabalhadores do nosso país e ajudará na loita contra outros viláns que tentaram someter à patria. Finamente, convertirase no presidente da República Popular de Galiza, a RPG, e terá como mão dereita e principal conselheiro ao Capitam GZ (nota: Consultar "Non saímos do lixo").

Com esta BD narrada, mais surrealista que as visions que tinha o actor porno de "A serbian film", despido-me até a semana próxima.