iVoox
iVoox Podcast & radio
Download app for free
By Mal de Olho Mal de Olho
S02E29 - Especial Chuches

S02E29 - Especial Chuches

5/25/2021 · 01:58:57
2
83
2
83
Mal de Olho Episode of Mal de Olho

Description of S02E29 - Especial Chuches

Penúltimo capítulo da temporada e temos o anunciado Especial Chuches, onde confrontamos três produções com um mínimo comum denominador: mal se podem desfrutar na sua plenitude sem algum grau de alteraçom da consciência. É umha categoria onde hai muitos filmes, mas nós assistimos o último de Nicolas Cage, um mublegore de zumbis demencial, e a obra-prima de Glenn Danzig.
Começamos com o mais decente do que falaremos hoje. Estreado este mesmo ano, Willly’s Wonderland é o Five Nights at Freddy’s de Kevin Lewis; quem pom de protagonista um Nicolas Cage sem umha só linha de diálogo, mas com um improvisado baile que forma já parte da história do cinema. Um body-count de adolescentes idiotas serve para redondear este divertimento fácil.
Recebemos a primeira grande labaçada com Zombie Nation (2004). Pobres localizações, diálogos acartonados, situações inverosímeis, montagem de loucos… Som os ingredientes desta reinvençom do mito zumbi por parte de Ulli Lommel. Corre ao teu dealer para passar umha noite divertida. É seguro.
Temos os mesmos elementos em Verotika (2019), a coletânea de histórias de terror (involuntariamente cómicas) adaptadas por Glenn Danzig, do universo das bandas desenhadas da sua editora. Um cúmulo de nefastas decisões cinematográficas que, em conjunto, fazem esta Verotika um futuro filme de culto.
Para a próxima semana, último capítulo da temporada. E temos o hype que levamos alimentando desde o início. Preparai os vossos estômagos porque falaremos de A Serbian Film (2010), por seguirmos esse costume nosso de acabar por todo o alto.


RECOMENDAÇOM
The Room (chuche*, 2003)
Violation (2020)
Saint Maud (2019)
R.O.T.O.R (chuche*, 1987)
Parasite (2019)

MEH
Jakob’s Wife (2021)
Wrong Turn (2021)

PREVENÇOM
Dictado (2012)
Spiral (2021)

Comments of S02E29 - Especial Chuches
A
Boas!!
Só quero recriminarvos que fagades un especial "chuches" na única época da miña vida adulta na que teño que estar sobria. Ver Verotika neste estado de lucidez foi realmente duro, pero aínda rin.
Fíxome moita ilu que falarades do grande filme Zombie Nation. Para min, mellor peor obra cinematográfica de todos os tempos. Ler as críticas de Filmaffinity tras a súa visualización, sempre completa a velada. Quixera destacar os efectos de maquillaxe xa que teño regresado a casa domingos pola mañá con peor cara que esas zombis. 

Do filme a tratar hoxe non podo comentar nada xa que me neguei a velo. Non estou nun bo momento para ver barbaridades dese calibre. Escoitarei o programa igual agardando que iso non me provoque pesadelos. 

Que teñades un verán bonitiño. Vémonos pronto. Quéresevos!
Boas Maldeolhers, hoje na última secçom de Odilo da tempada, quero comentar que há pessoas que tenhem varios pares de mamilos, da mesma maneira que outros mamíferos coma os cans, os porcos ou os raposos #dado.

Como non podía ser doutra maneira, tenho que dar-vos os parabéns polo programa chuche, realmente forom tres propostas coas que sacar partido dos principios ativos da tua chuche favorita. 

Pola Minha banda, só puidem ver Verotika no seu dia e willly's Wonderland. A primeira, obra de antologias de mulheres com silicona, parece-me unha autêntica desfachadez. Em quanto ao filme do grande Nicolas, qualifícoa de filme divertido, autoparódico e cum cutrismo buscado do que gostei. Desgraciadamente a minha falta de tempo impediu-me ver o filme de pessoas co rímel corrido, quando faga a próxima colheita botarei-lhe umha olhada.

Como recomendaçom para ver com chuches  eu citaria "Rubber" de Quentin Dupieux. Nom é um filme ruim, mas devido ao absurdo da sua trama penso que ganha com algo doce. Por se alguém nom conhece esta obra, vai sobre Robert, um pneu, é dizer umha roda dum carro, Obsesionada por una mulher.
O protagonista, durante os 78 minutos de metragem, destroza cos seus poderes telepáticos todo o que se interpom entre el e a mulher que persigue, nunha exaltaçom de amor romántico sem precedentes.

Mudando de tema e como é a última secçom de Odilo, comentarei também algo sobre o filme protagonista de hoje, intentando nom anteponher esceas para nom romper a continuidade narrativa do falangulho.

Pois bem, que dizer disto... Filme duro, com esceas mui cruas e esageradas. Cada novo segmento da trama é umha hipérbole do segmento anterior, chegando até um desenlace excessivo. 
Gênero deste filme: Porno. 
Gustou-me? Nom. 
Penso que detrás de-la há alguma mensagem como defende o realizador? Nom. 
É radical ou revoluçonaria? Por suposto que nom!
Respetoa e respeto a quem goste dela? Por suposto que sim.

Dende o meu ponto de vista, o autêntico valor deste filme nom é cinematografico, narrativo ou o seu carácter provocador. Acho que o maior valor que tem, foi o de conseguir criar um debate arredor da liberdade de expressom e de quales som os límites desta. Dende a minha humilde opiniom, como isto é ficçom e as pessoas temos, ou deberíamos ter, a capacidade suficiente para discernir a realidade da ficçom e o bem do mal, este tipo de filmes nom deveriam ser censurados nem um chisco. Depois, que cada quem veja as obras que mais goste ou que mais sentimentos lhe transmitam.

Para rematar, e sem sair-me deste tom sério que às vezes se me da por tomar, quero destacar a prova que o mesmo Miguel desvelou em quanto à sua auténtica identidade. Esse rasgo nas unlhas, ainda que o disimule nas mans, é um indício de que sem dúvida é a reencarnaçom do Zé do caixão. Seguremente agora mesmo esteja buscando umha parelha geneticamente perfeita para a encarnaçom do seu bástago!! Se quadra o mal já está feito!! Tende coidado maldeolheres o anjo caído pode erguerse de novo!! O Anticristo vai chegar!!

E com isto despido-me!! Até a tempada próxima maldeolhers! Tempada na que conheceremos a autêntica identidade de Churi...