iVoox
iVoox Podcast & radio
Download app for free
By mataro_radio Valors a l'alça
Valors a l'alça 05/05/2025

Valors a l'alça 05/05/2025

5/6/2025 · 01:06:56
0
9
Valors a l'alça Episode of Valors a l'alça

Description of Valors a l'alça 05/05/2025

Els Estats Units s’ha cansat de ser la gran potència de la globalització? Aquesta és una de les preguntes que es fa Joan Salicrú a La conversa entre Patricia García Duran, professora agregada del Departament d'Història Econòmica de la Universitat de Barcelona, i David Garrofé, exsecretari general de la Patronal Catalana Cecot. Tot plegat després que Donald Trump anunciés l’increment dels aranzels a pràcticament tot el món.

Com sempre, també descobrirem el Perfil en qui s’ha fixat Ramon Radó, la recomanació literària de Conxa Parramon i tindrem nou capítol dels Santuaris Naturals amb Josep Gordi.

I aquesta setmana posem un like, un m’agrada, a ‘CITISSIMUM ALTISSIMUM FORTISSIMUM’, una exposició sobre l’esport de competició que fins al 14 de setembre podeu visitar al Centre d’Arts Santa Mònica de Barcelona. Ens hi endinsarem de la mà del seu director, Enric Puig Punyet.

Comments of Valors a l'alça 05/05/2025

This program does not accept anonymous comments. Sign up to comment!
We recommend you
Go to Personal development